Alla inlägg den 3 februari 2011

Av jonna sandquist - 3 februari 2011 10:46

Dansat tango med dammsugaren och allt vad det heter....nä, dom som känner mig vet att det inte dansas många steg här under en promille...och oddsen för att jag är full en torsdag förmiddag är ganska obefintlig, inget du blir rik på! Ja, så vad f*n är det jag ha gjort då? Bara dammsugit, på gammalt tråkigt vis, hade i för sig radion på! Men den hördes ändå inte under tiden!   

Av jonna sandquist - 3 februari 2011 10:04

Hejhopp!

Idag skulle jag och Maya åka till rydaholm och hälsa på Therese och Gustav, vilket vi har varit på väg att göra i 6 månader nu utan att lyckas, och inte blev det av idag heller! Maya har varit förkyld i några dagar så det är inte lämpligt att åka dit och smitta Gustav.....meeeen så typiskt......inte meningen att vi ska komma dit alltså!!!

Nu sover hon och jag funderar på vad man ska hitta på istället?

I eftermiddag ska Mayas nya bilstol monteras på plats och den nya kökslampan ska hängas upp   Sen är det kick and box time!!!! Men fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på????

Ovido - Quiz & Flashcards