Alla inlägg den 5 februari 2011

Av jonna sandquist - 5 februari 2011 22:20



  

Nu är den här! Mayas första tand kom igår, vilken stor tjej vi har nu! Dax för nya morgon och kvällsrutiner som ska innefatta tandborstning! Det ska bli spännande och se hur det tas!? Hon har varit så duktig, inget gnäll, ingen feber, den bara dök upp! Nja, nästan....har ju haft på känn att det är tanddax-lite ändringar i humöret har det varit men absolut inget märkvärdigt eller jobbigt!!!! Skönt att slippa!!! Dröjer nog inte många dagar tills nästa..... Det blir ett nytt ansikte, med tänder liksom, kan inte föreställa mig henne le med en tandrad synlig! Försökte få ett kort på denna lilla tand....gissa hur bra det gick? Kan ju inte se den knappt och desto mindre ta kort på.....och Maya undrade nog vad jag höll på med? Knas- mamma ska dokumentera ALLT!!!!

Av jonna sandquist - 5 februari 2011 21:57

Helgen börjar lida mot sitt slut. Maya sover och pappa är på hockey, själv har jag jobbat fredag och lördag, ska även jobba imorgon, täcker upp för en kollega som brytit armen, usch, då jobbar jag mycket hellre! 

Lite tur att jag faktiskt har haft så fullt upp, har hållit mig sysselsatt och inte hunnit tänka så mycket på en hemsk händelse som inträffat! Jag fick ett samtal på väg hem från jobbet igår....det känns så overkligt! Vila i frid min vän, jag hoppas du kommit till en plats där du bara mår bra!

Livet är orättvist, det vet vi alla, men det gör det inte lättare att acceptera!

Samtidigt är min syster på BB och ett nytt liv håller på att födas....det är märkligt, men så roligt att äntligen få träffa denna lilla kille som man väntat en evighet på    Sitter på helspänn och väntar på samtalet...hur mycket vägde han? Vad har han för hårfärg? Mår ni bra allihopa? Ohhh så spännande!!!! Köpa presenter till den lille, alltid lika mysigt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards