Alla inlägg den 11 februari 2011

Av jonna sandquist - 11 februari 2011 18:06

Igår var jag äntligen och solade solarium, har varit på väg dit sen Maya föddes = 8 månader och 8 månader krävdes det innan jag tog mig dit. Man har lite viktigare saker som går före efter man fått barn, ens fåfänga hamnar långt ner på listan!

I vilket fall, där låg jag och lyssnade på radio och ämnet var: Har ensambarn tråkigare? Har dom svårare för att få kompisar? Är det synd om dom?

Vet ni vad, svaret var NEJ dom har det precis som andra barn med syskon!!! Varför jag tar upp detta är för att jag själv känner mig väldigt belåten med en frisk flicka (så klart min man oxå) och jag har inget behov av att skaffa fler.....men det i andras värld är en synd!!! Så får man tydligen inte tänka och då har man fått höra alla de här argumenten till varför man ska ha fler barn, men till er vill jag bara säga: Hoppas ni hörde på radio igår!!!! Och är det inte upp till var och en att bestämma hur många familjemedlemmar man ska vara!!!???

Ovido - Quiz & Flashcards