Alla inlägg den 14 februari 2011

Av jonna sandquist - 14 februari 2011 14:16

Mina underbara vänner ska få ett helt eget inlägg!

Jag blev ju då 27 år igår, vilket inte är någon ålder på en häst har jag hört!

Då blev jag påmind om vilka underbara vänner jag har, många gratulationer blev det, texter som värmde mitt hjärta och till och med lite skönsång      Helt fantastiskt!!!

Nu har jag lite press på mig att komma ihåg allas födelsedagar (inte min starkaste sida att komma ihåg saker), men jag lovar att göra mitt yttersta!!!


Tack alla ni än en gång!


KÄRLEK  

Av jonna sandquist - 14 februari 2011 13:18

GLAD ALLA   DAG TILL ALLA!


Huh vilken vecka vi har lämnat bakom oss, inga fler sådana tack! Jag börjar bli helt återställd, bara fruktansvärt trött vilket är lite självförvållat.

Maya hade jätte ont i magen inatt så kl 04.00 gick jag upp och satte mig i soffan med tösen i knät, vid 07.00 gick det bra att sova igen!!!

Då drog jag igång med städning vilket verkligen behövdes efter en hel veckas sjukdom!!! Lagom klar så vaknade min sötnos och vi begav oss ut i det fina soliga vädret, slängde kartonger, postade foton till Finland på Maya och var på mitt bankmöte kl 11.00   


Vid 12.30 kom pappa hem på lite lunch och kaffe därefter la jag Maya som för övrigt inte sovit middag tidigare, så det var verkligen dax!

Efter en dusch parkerade jag här vid datan och känner att jag inte ska göra så mycket mer idag! ADHD-Jonna är tillbaka verkar det som  


För övrigt måste jag bara tillägga att denna vecka får GGVV Fight Club tillgång till sin egen lokal som bara ska göras i ordning lite, men sen kör det igång på allvar! Det ska bli så roligt och spännande att se hur mycket som kommer hända!!! 

För mig kommer det innebära lite mer Super träning och Maya kommer nog mer eller mindre att växa upp där....undrar vad hon kommer göra när hon blir stor?

Jag tror hon kommer bli balettdansös   

Klart hon få göra precis vad hon vill!!!! Men äpplet faller inte långt.....

Ovido - Quiz & Flashcards