Alla inlägg under mars 2011

Av jonna sandquist - 5 mars 2011 10:04

Tjohoo!

Då var det lördag igen, man hinner inte riktigt med så fort som veckorna går. Hur som helst så har jag lite helg, jobbade igår och jobbar imorgon.

Men ikväll ska jag och Johan gå på bio, farmor och farfar ska passa Maya!

Det var inte igår vi gjorde något ihop, om jag ska vara ärlig så kan jag inte komma ihåg när vi varit på bio eller liknande?! Det ska bli trevligt!!!


Nu är batterierna i tangent bordet tydligen slut- försöker ladda upp några bilder från igår innan den dör helt!!!!


  


  

Av jonna sandquist - 2 mars 2011 10:47

Har i brist på annat medans jag väntar på att Maya ska vakna skummat igenom våra bilder på datan. Det är en hel del kan jag säga. Hittade en favorit som jag lagt som bakgrund för tillfället. Bilden har jag tagit på min och Johans första semester tillsammans i Thailand, just den är tagen på Koh Lanta när tidvattnet gör sig tydligt!


Vi har pratat om att åka till Thailand igen i December - Hela familjen   .

Det gäller att börja planera, jag vill passa på medans jag är mammaledig och 2 veckors vila i solen skulle göra vår familj gott. Det är vi värda tycker jag efter det här hektiska halvåret med MMA klubb start med mera. Kolla in hemsidan : ggvvfightclub.weebly.com - Och passa på att prova på träna gratis 1 vecka i våra nya lokaler!!!!


Nu ska jag kolla på lite resor - vet inte vart i Thailand jag vill åka till den här gången....Måste vara familje vänligt med ett bra hotell!!!


Av jonna sandquist - 1 mars 2011 18:02

  


Ja nu är man ganska så trött i huvudet, jag och Maya spenderade dagen på Gekås i Ullared med moster och kusinen!

Lite smått och gått hittade man som vanligt till Maya!

Vi konstaterade att det är precis vad man klarar av under en dag och undrade hur man förr orkade ränna i diverse olika affärer, fika och vara trevlig och dessutom gå på fest samma kväll? Nä ni - Man behöver inte göra så hemskt mycket för att bli utmattad numera! Jag har fått problem med att hålla ögonen öppna samtidigt som jag kollar på film? 


Idag så ställde sig Maya i kryp position på knäna för första gången!!! Snart så bär det av!!!!


Några bilder på dagens inköp!!!!

  


  

Ovido - Quiz & Flashcards