Alla inlägg den 2 april 2011

Av jonna sandquist - 2 april 2011 16:55

Hoppsan, har inte hunnit uppdatera bloggen. Johan blev ju återigen magsjuk i onsdags efter vi varit på stan så det har varit lite fullt upp!

Rundan på stan blev i alla fall lyckad, vi kom hem med både skor och jacka till han! Otroligt men sant!!!


Torsdag var det mammas födelsedag, inte för att hon firar dom men jag och Maya gick dit med blommor och present i alla fall! En Ed Hardy bikini fick hon och glad verkade hon bli. Jag drack en kopp kaffe, åt en bit rulltårta, vilket jag för övrigt har glömt bort att det ens existerar.

Efter det var det Kick and Box time, passet höll jag i själv men fick även en partner att träna med, min trogna Emma som jag älskar att träna med!!! Det blev svettigt och tufft, precis som jag vill!!!!


Fredag var det jobb dax, börjar normalt sett 12.00 men det var lite kris så jag började vid 10.00 Glömde min mobil hemma, så klart just denna dag när jag hade behövt den som mest! Johan ringde till jobbet vid 11 och meddelade att han pratat med läkaren och måste åka till akuten på grund av sin "magsjuka". Farfar fick åka till oss för att passa Maya! Där stod man på jobbet då och svärde över att inte mobilen var med, jag kan nämligen inte ett enda nr i huvudet. Skamligt-inte ens Johans!

Allting löste sig i alla fall på bästa sett, farfar och farmor tog hand om Maya och konstaterade återigen vilken snäll unge vi har - Det är ju makalöst så godvillig hon är!!!! Vår lilla Maya det!!!!  

Johan fick dropp som gjorde honom piggare och få invänta provsvar, kan vara så att han fått salmonella när han var i USA. 


Idag har jag jobbat till 14.30 kom hem till en god middag och snart ska vi nog hälsa på svärföräldrarna som bjuder på nybakat  


Maya har återgått till sina vanliga rutiner igen efter klockvridningen, vilket innebär att hon vaknar 08.00 somnar igen 10.30 vaknar 12.30 somnar igen 15.00 vaknar 16.30 somnar för natten 19.00 och sover åter hela nätterna!!!! Fantastiskt duktig är hon på att hålla de här tiderna!!!

Ha en trevlig lördag kväll.



Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards