Alla inlägg den 8 april 2011

Av jonna sandquist - 8 april 2011 16:20

Fredag morgon startade med dörrklocka-väckning kl 08.00 Småbarnsföräldrar är uppe tidigt tänkte faster Anna (och alla andra för den delen), men icke på Andgatan, här har vi en "bebis" som gillar att sova!

I vilket fall, upp klev vi och kaffe drack vi! 


Sedan blev det jogging kläderna på och ut på elljusspåret. Johan följde med så Maya busade hos morfar under tiden.

Idag fick jag med mig tidtagaren-och hör och häpna 16 min 50 sek tog det. Jag är ganska nöjd efter att ha sprungit 2 ggr. Men snabbare ska det bli  


Efter att Maya sovit middag och ätit lunch blev det lite shopping i Värnamo. Johans favorit affär Biltema och lite kläder till Maya på Lindex!

     Jag har även tänkt att bli bättre på att följa upp mina blogg inlägg med bilder. Häromdagen lovade jag er en bild på min nya vår jacka-så här kommer den! Nöjd som f*n.

  Har även börjat plantera ute lite smått, en jätte makeover av trädgården väntar så fort det blir lite trevligare väder....men en liten början i alla fall!

   Ha nu alla en trevlig helg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards