Alla inlägg den 21 april 2011

Av jonna sandquist - 21 april 2011 09:50

Inläggen blir lite färre nu när min favoritårstid är kommen! Min solstol måste användas de dagar som vi faktiskt har sol här-Därav mindre tid till datorn!

Jag och Maya har alltså befunnit oss utomhus den mesta tiden denna veckan, det är ju underbart med vårvärme!

Vår björk på trädgården har börjat få små blad, då är sommaren på väg på riktigt!


Det ska börjas fixas i vår trädgård nu, Johan har sågat ner vår häck på baksidan som alltmer liknade flera träd jämte varandra än en buske. Den behöver med andra ord bli lite tätare så nu är den ca 40 cm hög.....ser lite kalt ut men det är ett måste!

Det ska även planteras häck där vi idag har ett jätte snyggt vitt plast staket- Så vi kommer säga HEJDÅ till detta och välkomna lite grönska!

Sten ska läggas utmed husväggen och några mindre växter och en klätterros ska planteras där! jag ska lägga upp bilder allt eftersom!


Ser fram emot en trevlig påsk helg-Framför allt för att Johan oxå har långledigt så hela familjen kan njuta av det varma vädret, grilla och mysa!

På lördag ska vi få lite besök, då blir det återigen grilla och lite utomhusaktiviteter hoppas jag!!!!


Ha en trevlig påsk allihop!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards