Alla inlägg den 27 april 2011

Av jonna sandquist - 27 april 2011 10:24

Det går bra nu.... Gårdagens löpning gick väldigt lätt, stegen kändes fjäder lätta och kondisen på topp trots påskhelgens otyg med både alkohol och några cigaretter! Sprang 4,05 km för att vara exakt på 20 min jämt! Idag blir det 5 km och tiden återstår att se. Jag har ett jätte bra program i mobilen som jag använder när jag springer, den mäter sträcka, hastighet och antal kalorier man bränner och lagrar all info så jag kan jämföra dag för dag!!!! Dagens teknologi är inte helt dumt alltså!!!


Nog om löpning, idag ska jag och Maya åka och busa i Apladalen i Värnamo med massa mammor och barn så klart! Det blir lunch i det fria och mycket barn skratt hoppas jag! Det är för härligt att vara mamma ledig, snart är det slut brukar jag tänka, trots att det är 4 hela månader kvar innan jag börjar jobba halvtid. men med tanke på hur snabbt tiden har gått hittills så känns det som snart!


Igår var vi på BVC, vi fick tyvärr inte fram någon längd på Maya för hon som är lite envis och grymt stark hade bestämt sig för att inte sträcka ut sina ben och därav fick vi nöja oss med vägningen! Lite tråkigt!

Igår kom det dessutom en 3:e tand, så numera har hon 2 nere och 1 uppe, men det dröjer nog inte många dagar till så har hon 2 uppe med, den andra är väldigt synlig under tandköttet nämligen! Ingen feber eller någon större förändring i humöret ihop med de här tänderna....skönt det! Hon är så snäll vår tös!


Ha nu alla en underbar dag så ska jag uppdatera er med bilder från lekdagen senare!!!

Skapa flashcards