Alla inlägg den 11 maj 2011

Av jonna sandquist - 11 maj 2011 18:23

Vilken härlig dag det har varit idag!

Sol och härligt sällskap-Kan inte bli mycket bättre! Sabina har varit här och hälsat på mig och Maya, vi har inte setts sen augusti/september nån gång när Maya var liten bebis och vi var i Halmstad en hel dag och hälsade på. Det är länge sen alltså och tiden har bara rullat iväg.

Vi satt i solen och njöt och pratade och pratade, vi hade lite att ta igen så att säga. Vi bestämde oss för att träffas i Halmstad nästa gång i juni innan hon ska iväg och gifta sig!


Från och med idag har jag ändrat Mayas rutiner till att hon bara sover 1 gång om dagen istället för 2. Det gick jätte bra! Vi steg upp kl 08.30 och jag höll henne sysselsatt hela förmiddagen enda fram till lunch som blev 11.30 och därefter alltså kl 12.00 la jag henne, och hon sov 2,5 timmar utan ett knyst! Eftermiddagen gick galant, hon blev inte så jätte mycket tröttare än vanligt, jag la henne bara 30 minuter tidigare och hon somnade utan större protester!

Hoppas att detta flyter på nu och att hon trivs med de nya tiderna, då hinner vi hitta på lite mer på dagarna när hon är vaken lite längre stunder är tanken   Hon är så duktig mitt  


Imorgon ska vi åka en tur till Jönköping med Henna och Edvin, det ska ju regna så det blir trevligt att komma iväg lite! Få se vad vi hittar på för kul....kan tänka mig att det blir ett varv på IKEA.....


Nu ska jag ta och äta lite kål-låda som jag lagat för första gången!!! Sen bli det Smothie: 

2,5 dl tropisk juice

225 g frysta hallon/blåbär

1 stor banan / 2 små

1 dl protein pulver (inget måste)


Jätte gott!!!!


Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards