Alla inlägg den 16 maj 2011

Av jonna sandquist - 16 maj 2011 08:30

   Oj vad mör i kroppen jag känner mig, varit en riktigt bra helg med mycket träning, familjetid och 2 födelsedagar har firats!

Fredag förmiddag firade vi pappa som fyllde år, Maya var kalas fin med tuppkam som Johan inte tyckte var alls fin. Henna med familj var oxå med, det fikades och tjötades, sedan åkte jag till jobbet!

Lördag morgon var spa inbokat för min del, som en liten belöning till alla som hållt i passen för Hillerstorps gymping under vår terminen. Atlantis i Jönköping åkte vi till, det blev lite löpning på bandet och foten kändes okej sen gick vi alla på Body Pump vilket jag inte gjort på flera år, det var riktigt roligt men tufft! Efter det bastades och bubblades det för att sedan äta lunch och åka hemåt, precis lagom länge var vi där!

Väl hemma så var det dax för födelsedag nr 2 som var svärfar Dennis. Det bjöds på god mat och dricka! Det blev en mycket trevlig avslutning på dagen!

Söndag gick, vi pulade här hemma hela dagen. Maya kröp runt här och skrattade medans jag och Johan städade och skrattade åt henne  

På eftermiddagen var det träning med mma gänget-fyspass! Jag och Emma var med, vilket pass, grym träning. Vi sprang och körde pargymnastik i skogen! Idag känns det som om jag har blivit överkörd.....GÖTT!!!

Foten är sådär men jag kan träna med den om jag lindar den så så får det bli den här veckan så får vi se hur den verkar mot slutet!?


Sönadag kväll hade vi besök och det kollades på hockey...haha.....Alla hade ju tagit ut vinsten i förskott för Sverige, HA det ska man aldrig göra gott folk 6-1 till Finland kan jag leva med!!! Kan ni? Måste kännas lite förnedrande va? 


Nu ska jag hämta mitt charmtroll som precis vaknade!

Ha en snopen dag!


Skapa flashcards