Alla inlägg den 29 maj 2011

Av jonna sandquist - 29 maj 2011 18:18

Då var man hemkommen från Göteborg, morsdag och allt!

Lördag morgon kom farmor och hämtade Maya för vi skulle åka till Göteborg för att hälsa på 2 goda vänner. Dagen började med shopping i 5-an huset, bara vi tjejer så fick männen gå på eget håll. Vi är inte riktigt intresserade av samma affärer, elektronik prylar står inte så högt på min lista!

Ett par skor och en klänning blev det-otippat med nya skor tyckte Johan när vi flera timmar senare möttes upp på en krog för att ta en öl!

Kvällen var mycket trevlig och vid tolv tiden (på natten??!!) blev det en taxi mot stan, då började jag bli lite trött egentligen men tänkte ge det en chans! 2 timmar senare skulle vi åka från rumpan bar som krogen hette mot avenyn, men väl framme där drog jag i handbromsen, ursäktade att jag kanske var lite tråkig men nu var det dax att få i sig mat och åka hem för att sova!!! Jag och Johan konstaterade i taxin på väg hem att vi inte är några festprissar längre, vid det här laget var jag dödstrött och klockan var runt 3!!!

Haha-Pensionärerna har nu i alla fall kommit helskinnade men lite slitna hem- Hem till vår underbara Maya som jag saknade så mycket!!! Vad glada vi var när vi träffade henne igen och kramades och pussades massor!!! Jag älskar vår Maya över allt på denna jord!!!!

Morsdag idag då! Den första för mig! Den ska vi fira med lite fin champange ikväll framför TV'n och njuta av att inte göra någonting! 

Min och Johans mamma har så klart firats med med lite blommor och dylikt!

Avslutar med en bild på mina nya super snygga dojjor-Dom bästa jag köpt! (det tycker jag om alla mina skor).

Trevlig morsdag till alla er super mammor!

 

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards