Alla inlägg den 8 juni 2011

Av jonna sandquist - 8 juni 2011 19:54

Då var det onsdag kväll och helgen närmar sig, jag hänger inte riktigt med här känner jag. Jobbade ju både igår och idag så veckan har gått fortare än normalt för mig. Såg fram emot en härlig löp-runda efter jobbet men Johan försvann iväg för att hjälpa far sin med trall bygge så vi får se om jag hinner/orkar med att springa när han kommer hem igen! Måste erkänna att det har inte blivit mycket löpning på sistone trots att foten är helt återställd blev det bara 2 rundor förra veckan och ingen än denna vecka   Imorgon blir det i alla fall kick and box så det känns bra åtminstone!


Denna helgen ser ut att vara fullbokad, jobbar fredag men på lördag ska jag iväg på möhippa så Johan blir hemma med Maya. Men jag har faktiskt tänkt vara så tråkig så jag kör hem på kvällen sen igen! Jag hoppas att hon inte tar illa upp. (vart jag ska vill jag inte skriva ifall personen läser detta). Det är nämligen så att massa aktiviteter är inplanerade hela dagen som jag självfallet ska vara med på, men sen avslutas kvällen på krogen vilket jag tänkte skippa och då ungefär dra mig hemåt!

Söndag hoppas vi på fint väder för då hade vi tänkt ha en familjedag på Borås djurpark jag, Johan och Maya! Någon som är sugen på att följa med med ungarna?


Ha det gått! 

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards