Alla inlägg den 12 juni 2011

Av jonna sandquist - 12 juni 2011 21:16

Här kommer några bilder från mö-hippan! Tråkigt nog fick inte kameran medtas på 5-kampen!

         Och sist ett härligt kort på Maya från imorse....

 

Av jonna sandquist - 12 juni 2011 12:36

Gårdagen började tidigt, kl o9.oo blev jag hämtad av 2 tjejjer för att åka till Halmstad på möhippa. En stor överraskning blev det för Sabina som inte anat något. Så roligt att alla kunde ta sig dit för hennes skull!

Dagen började med champange frukost i parken i stan, vi hade sån tur med vädret också, solen sken och vi hade det så mysigt. Efter det var det 5 kamp på schemat med laserdoom, boxning, rida tjuren, sumobrottning och "basket". Fy vad roligt det var-vårat lag vann med 3 poäng så tävlingen var väldigt jämn, tur att Sabina var med i vårt lag för annars hade kvällen varit förstörd (hon är en jätte dålig förlorare)!

Sedan var det mat på Harrys och förfest!

Vi 3 som åkte ihop till Halmstad åkte även hem (de andra skulle sova där) när förfesten drog igång. Jag ville passa på att tacka alla för en jätte trevlig dag och jag önskar Sabina ett långt och lyckligt liv som gift kvinna och 4-barnsmamma (om hon få bestämma)!!!

Tyvärr slutade kvällen mindre bra, jag fick ett jätte migrän-anfall i bilen på vägen hem vilket höll i sig halva natten, så jag tillbringade största delen av natten på toaletten. Efter några timmars kräkande så hade jag i alla fall somnat och vaknade pigg och huvudverksfri kl 10.00 idag! Japp, vi sov till 10 hela familjen och vaknade av att Tilda och mormor kom för att leka med Maya!


Nu har jag och Maya promenerat och ätit lunch och Johan är ute och målar plåten på förrådet. Jag undrar om inte vi skulle ta och åka till IKEA i eftermiddag istället för att träna?! Skulle behöva en byrå till sovrummet och köpa 2 tavlor till TV-rummet! Råkade få syn på en jätte snygg tavla hos en kompis som tydligen är från IKEA, det tar egentligen emot att köpa tavlor där för då har man likadan som halva sverige men den var såååå snygg att det inte spelar någon roll!!!!!

Vi får se om jag får med Johan!!!!


Bilder från möhippan kommer senare!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards