Alla inlägg den 17 juni 2011

Av jonna sandquist - 17 juni 2011 15:31

Ett stort tack till alla för de fina presenterna Maya fick!!!

Här kommer lite bilder från gårdagens kalas!


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Idag blir det en riktig slappa dag! Jag ska bekanta mig med min nya Kamera så ska vi nog kunna ta lite fina bilder. Maya kommer nog ha fullt upp med att leka med alla nya sakerna och Johan kommer nog vara fastklistrad framför TV'n! Den är fortfarande lika häftig, jag måste nog erkänna att jag är lite imponerad av den med-Dagens teknologi är rätt häftig!!!! Med andra ord fick vi med oss en ny TV hem i onsdags, och blue ray! Så nu är alla nöjda igen! Det blev en LED 3D-TV som Johan tittat ut länge så han är nog mest nöjd av alla. Jag fick en ny kamera så det var ju inte helt dumt heller. Ska försöka sätta mig in i hur den fungerar och kanske till och med så att jag lyckas föra in film klipp på bloggen i framtiden (håll tummarna).   


Trevlig helg!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards