Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Midsommaren är över igen....

Av jonna sandquist - 27 juni 2011 19:20

En vanlig vecka som börjar igen! Underbart väder har vi så vi har varit utomhus mestadels av dagen!

Midsommarn är över för den här gången. Det var mycket trevligt, vi var hemma med mina syskon med sina barn och respektive. Det blev god mat och lite sällskapsspel! Senare delen av kvällen tillbringade vi med tipspromenad och grillning hos mina föräldrar med finnarna! Tipspromenaden vann Minna och morbror Juha men 9 rätt av 10 möjliga-Starkt jobbat-Mitt och Jesses resultat var något sämre!

Nu har alla finnarna åkt hem så vi ser fram emot nästa år igen!


Imorgon ska jag koppla i min nya kamera till datorn och sätta in lite bilder igen!

Jag var på Gekås i Ullared igår med syrran och köpte lite bra att ha grejer till Johan (bilen)-dagis kläder till Maya-och skor till mig! Bilder kommer som sagt imorgon! Dagis närmar sig med stormsteg-2 månader kvar bara innan stora tjejen ska lämna mamma   Det kommer säkert gå jätte bra, men lite jobbigt känns det! Men det blir ju bara 3 dagar i veckan!

Stora tjejen fick 4 nya tänder igår-4 på en gång!!! Så nu har hon 10 sylvassa små tänder att bita mamma med! Hon har inte haft ont av dom alls som tur är!!!!


Återkommer med bilder imorgon!!!

Ha en trevlig måndag! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sandquist - 4 mars 2013 20:34

Jag har nu startat en ny blogg som ni jätte gärna får följa och kommentera precis som denna! Den nya bloggen kommer vara lite mer anpassad för nya läsare, det vill säga mer fokus på mig och mindre på Maya. Jag kommer så klart att fortsätta uppdat...

Av jonna sandquist - 2 mars 2013 15:49

En härlig lördag har vi haft! Begav oss imorse till Jönköping för lite träning och Spa :) Det blev diverse träningsaktiviteter, lite lunch och avslutades med bastubad och jacuzi. Sämre kan man ha det! Nu väntar en lugn kväll med god mat hemma med ...

Av jonna sandquist - 1 mars 2013 08:11

Då var det äntligen fredag och Maya är äntligen pigg! Det har varit en låååång vecka, tiden går inte riktigt lika fort hemma som på jobbet! Jag har passat på att städa och pyssla lite här hemma mellan varven! Vårkänslorna börjar infinna sig då solen...

Av jonna sandquist - 27 februari 2013 15:47

Passar idag på att slå ett slag för denna suveräna Shakern som har undgått mig helt! Men nu har vi 3 st så bra är dom! Inköpta på gymgrossisten och väl pengarna värda! Hur många känner igen sig i när man hällr upp en proteindrink i den "gamla" shake...

Av jonna sandquist - 26 februari 2013 10:34

Idag har vi VAB-pysslat ihop en inspirationstavla i väntan på VÅR & SOMMAR!!!!...

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards