Alla inlägg den 10 juli 2011

Av jonna sandquist - 10 juli 2011 19:06

Jag har målat klart insynsskyddet och Johan har grävt utmed hela husväggen, där ska det läggas sten och planteras trådcypresser! Det kommer nog bli kanon fint tids nog!

Sen har vi hunnit springa en runda med medans Maya var hos mormor och morfar och åt  kex ur mumin burken! Hon e för rolig- Kex säger hon när hon kommer dit och pekar mot en plåtburk med mumintroll på- och mycket riktigt innehåller den hennes kex!

Nu blir det grilla fläskfile och njuta av kvällssolen!

Ha en trevlig kväll!

     

Av jonna sandquist - 10 juli 2011 09:11

En vecka går fort, det är helt sanslöst! Jag har jobbat min första hela vecka på över ett år, men som sagt den gick väldigt fort, tre kvar sen är det smester  


I fredags var jag ledig och då var vi på Be Pe foto för att välja bilder från Mayas 1-års fotografering- Och gud vilka bilder! De hade skyltat med vår prinsessa i butiken och dessutom ska hennes bild vara på deras reklam annons i tidningen! Det var verkligen lyckade bilder- Inte helt enkelt att välja vilka man ska ha!


Helgen har för övrigt bestått av massa grillning, hemma hos oss med 2 vänner i fredags och så var vi bortbjudna på lördag kvällen, så Maya fick sova i sin resesäng för första gången-bli flyttad över till bilen mitt i natten-och sen flyttad till sin egna säng och det gick hur bra som helst! Verkligen skönt, vi har aldrig riktigt varit borta på kvällen efter hennes läggtid tidigare men nu vet man att även det funkar bra!


Idag ska vi gräva i trädgården-ska påbörja stenläggning utmed hela husväggen! Ska lägga upp lite bilder efter dagen på det!


Här kommer några bilder på vår älskade prinsessa!!!


 

 

 

 

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards