Alla inlägg under juli 2011

Av jonna sandquist - 3 juli 2011 18:37

Idag har vi varit ute en del, hela familjen! Johan har grundat vårat insynsskydd så nu är det bara att måla den vit så är det klart! Jag och Maya har hjälpt till lite men busat mest, hon har plockat sin första blomma till mig idag med!

Det blev grillat till lunch och cheese cake till kaffet och ingen träning så långt ögat kan nå! Nä denna helgen har varit helt träningsfri-Det behövs med!!!


Nu kommer lite bilder så ska jag fortsätta söndagsmysa med min familj!

           

Av jonna sandquist - 2 juli 2011 08:23

Idag ska jag jobba men det gör inget för idag steg hela familjen upp med tuppen så vi har hunnit med lite morgonmys i soffan med lite god smoothie och nyhetsmorgon! En härligt sval morgon var det oxå, man har börjat vänja sig vid att det är 25° varmt inne när man stiger upp, men inte idag!

   Igår hjälpte jag syrran att flytta, hon bor numera 250 m bort!!! Det är ju alltid trevligt så träffas man lite oftare och mer spontant!

Under tiden påbörjade Johan bygget av insynsskyddet på vår baksida, idag ska han köra mig till jobbet och köpa mer färg så vi kan göra färdigt det idag! Det kommer nog bli SIKA HYVÄ JUTTU- Som han själv hade sagt! (slå det på google translate).

   

Jag avslutar med en mysig bild på Maya med sin bästis igår på morgonen!

  Ha en trevlig helg! 


Ovido - Quiz & Flashcards