Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av jonna sandquist - 24 augusti 2011 09:45

Då var det dagis dag nr 2 och precis som igår promenerade jag med hund och Maya dit. Vi är nämligen hundvakter i 2 veckor åt mammas och pappas hund när dom gottar sig i Grekland!

Men denna morgonen visade sig bli lite annorlunda-Jag stannade till på ICA för att köpa lite mjölk, betalade och var på väg ut när kassören ropade efter mig och undrade om jag skulle ha med mig mjölken? -Hehe ja just det, jag kände mig lite dum och plockade med mig mjölken och skyndade mig ut, ut mot dagis!

Men efter en stund kändes det som att jag hade glömt något-Ja just det, jag hade med mig en hund till ICA.....jag vände och gick tillbaka för att hämta stackars Diva som snällt satt utanför och väntade på sin förvirrade hundvakt!!!

Ibland kan jag undra om det här kommer att hålla i sig hela livet? Jag har ju blivit mer tankespridd än någonsin sen jag fick barn! Kommer det någonsin att bli bättre???

Ovido - Quiz & Flashcards