Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Badrumsbygge

Av jonna sandquist - 10 oktober 2011 10:24

Halloj!

En normal arbetsvecka har jag framför mig! Det är härligt för det innebär ju en massa tid med Maya!

Något som också är jätte roligt är att idag ska vi börja med bygget på övervåningen. Vår gästtoalett ska alltså bli ett badrum med badkar för Maya! Det har inte varit helt enkelt att välja inredning till detta badrum med tanke på att man jobbar med det och man blir lite arbetsskadad! 

Sen är tanken att vi ska bygga igen resterande utrymme som blir kvar av "det stora rummet" till ett sovrum/datarum! Härliga höstprojekt!

Lovar att uppdatera med bilder under resans gång!


Idag ska jag och Maya till vårdcentralen för hennes hosta har kommit tillbaka igen, och hon hostar hela nätterna. Stackaren, hon har inte varit frisk många dagar sen hon började dagis. Hoppas att hon vant sig vid allas baciller snart och håller sig frisk tösen! För övrigt är hon pigg och glad, det är inte så att hon har så värst ont av sin hosta själv!!! Tur det!!!


På återseende!

 
 
sofiaa

sofiaa

10 oktober 2011 20:14

låter mysigt! =)

hur gammal är din plutt?
kram

http://dendarbruden.bloggplatsen.se

jonna sandquist

11 oktober 2011 20:04

Min lilla prinsessa är 15 månader =)

Var inne och kikade på din sida lite snabbt, vilken söt liten tjej du hade med =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sandquist - 4 mars 2013 20:34

Jag har nu startat en ny blogg som ni jätte gärna får följa och kommentera precis som denna! Den nya bloggen kommer vara lite mer anpassad för nya läsare, det vill säga mer fokus på mig och mindre på Maya. Jag kommer så klart att fortsätta uppdat...

Av jonna sandquist - 2 mars 2013 15:49

En härlig lördag har vi haft! Begav oss imorse till Jönköping för lite träning och Spa :) Det blev diverse träningsaktiviteter, lite lunch och avslutades med bastubad och jacuzi. Sämre kan man ha det! Nu väntar en lugn kväll med god mat hemma med ...

Av jonna sandquist - 1 mars 2013 08:11

Då var det äntligen fredag och Maya är äntligen pigg! Det har varit en låååång vecka, tiden går inte riktigt lika fort hemma som på jobbet! Jag har passat på att städa och pyssla lite här hemma mellan varven! Vårkänslorna börjar infinna sig då solen...

Av jonna sandquist - 27 februari 2013 15:47

Passar idag på att slå ett slag för denna suveräna Shakern som har undgått mig helt! Men nu har vi 3 st så bra är dom! Inköpta på gymgrossisten och väl pengarna värda! Hur många känner igen sig i när man hällr upp en proteindrink i den "gamla" shake...

Av jonna sandquist - 26 februari 2013 10:34

Idag har vi VAB-pysslat ihop en inspirationstavla i väntan på VÅR & SOMMAR!!!!...

Skapa flashcards