Alla inlägg den 23 november 2011

Av jonna sandquist - 23 november 2011 09:47

Hemkomna och allting har gått över förväntan! Maya har varit så duktig hela vår resa, det ska kanske nämnas att vi har kört 150 mil och hon har inte protesterat en gång! Det andra jag var orolig för var ju att vi alla skulle sova i samma rum vilket Maya verkligen inte ät van vid-men det var inga som hellst problem med det heller! Jag kan vara lugn inför alla kommande resor vi ska göra, hon har varit snällare än snällast!


Det var roligt att återse hela "stora" släkten med på farfars 85 års fest, fest och fest, okej att han är finne men vid 85 års ålder blir det en ganska stillsam fest, vi kan kalla det för middag med konjak ingen koskenkorva!

Det var bara en av kusinerna som saknades, resterande 5 var där-Ni hör ju vilken stor släkt jag har!!!

Farfar var nöjd med att vi åtminstone var några som kom enda från Sverige, mina systrar saknades!


Det har alltså varit en jätte trevlig resa, jag ska dela med mig av lite bilder under veckan här när jag hunnit komma ikapp mig hemma lite först!


Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards