Alla inlägg den 30 december 2011

Av jonna sandquist - 30 december 2011 11:02

Här kommer bilder på några av Mayas favorit klappar!


     

    Maya var lite trött efter allt julstök och prov-sov i sin nya pyjamas på trappan!




Tänkte bidra med några filmtips som vi själva sett i veckan: Tropa de Elite 2 & Rockn Rolla = Bra skit!!!




Av jonna sandquist - 30 december 2011 10:36

Det är mycket Muumi-guppe för tillfället och det handlar ju naturligtvis om Maya och hennes påhitt! Muumi-guppe är i huvudsak muumin och även lilla-my som är på bild på hennes dockvagn  

Hon är för rolig lilla Maya, det är fortfarande mycket OJ och Va Hände med, hon pratar konstant kan man säga, hennes far tycker inte att det är så konstigt!? Förstår inte vad han menar riktigt....nä då i ärlighetens namn så har jag börjat lägga märke till att jag säger samma saker som Maya väldigt ofta, men jag hävdar att jag har fått det från henne medans Johan är av motsatt åsikt?? 


Jag vill önska alla ett gott nytt år & hoppas ni får en kanon mysig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards