Alla inlägg under december 2011

Av jonna sandquist - 14 december 2011 11:45

Det var inte igår jag printade ner mina tankar här....men idag tänkte jag återuppta detta-för idag ska jag äntligen få tillbaka min kamera från lagningen igen och det blir ju sååå mycket roligare att blogga när man kan lägga upp bilder igen! 

Jag och Maya ska alltså ta en tur till Värnamo i eftermiddag för att hämta kameran och så ska vi så klart passa på att hälsa på Henna, Titti och Edu, barnen har haft höstblåsor så de har inte träffats på ett tag nu, så det kommer säkert bli jätte kul för dom!


Badrummet är ju numera klart och det har premiär-badats och allt! Mycket trevligt! Lovar att lägga upp bilder så fort kameran är hemma!

Det blev riktigt fint-jag är supernöjd!!! (Maya med)


Snart är det jul då, det känns ju helt sjukt att det verkligen är så. Vart tar tiden vägen? Min lilla flicka blir 18 månader om 1 vecka!? Galet är det!!! Hon har blivit stor och reder sig själv känns det nästan, hon är så duktig, lär sig saker och ord mycket snabbt och hjälper gärna mamma här hemma med diverse sysslor. Hon har tydligen ärvt städgenen med, ser hon något skräp på golvet plockar hon upp det och säger-mamma slänga. Då ska man gå och öppna sopskåpet till henne så slänger hon det =) Haha...för GOOO!!! 


Nu ska jag passa på och fixa lite här medans hon sover lill-tösen!


På återseende!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards