Alla inlägg den 11 januari 2012

Av jonna sandquist - 11 januari 2012 18:05

Ja, idag var jag ledig och fick en massa nyttigt gjort! Huset är åter rent och fint och snart kroppen likaså =) Jag hann med en löprunda på eftermiddagen medans Maya låg och sov så var pappa snäll och satt här under tiden så jag kunde ta en lagom plan runda på 4 km. Idag var det dessutom inte tungt utan ganska skönt och uppfriskande!

Sedan blev det kyckling till middag vilket det nog kommer bli mycket av nu! Det är hälsosamt och går att göra så otroligt mycket olika rätter av-Det gillar vi!

Motivationen till att laga mat hänger ihop med träningen, nu känns det efter en liten svacka i matlagnongen åter ganska inspirerande- framför allt så är man mycket piggare och gladare av både träning och nyttig mat! 


Ha en trevlig kväll-Nu ska jag leta efter Maya som säger - Var tog Maya vägen? Och gömmer sig!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards