Alla inlägg den 20 januari 2012

Av jonna sandquist - 20 januari 2012 11:40

Då var det fredag och jag har varit ledig idag efter en väldigt händelserik vecka, så jag har passat på att göra massa tråkiga hemma sysslor som tvätt och byta lakan mm. Ser fram emot eftermiddagen då jag och Emma ska ut och springa en runda!

Hur har veckan då varit? Jo, i tisdags besökte jag sjukhuset för att skära bort en ganska stor leverfläck från huvudet som har stört mig i många år, inget som syns under håret men har kännts desto mer! 3 stygn blev det i skallen och så var det klart! Tyvärr så har detta stört min sömn hela veckan eftersom jag tack vare de här stygnen inte kunnat ligga som jag brukar i sängen....i-landsproblem.....det finns många som inte ens har någon, säng alltså! Jag har i alla fall tagit mig igenom nätterna med lite sömn! 

På onsdag bar det av till Dahlstorp på badrums sälj-utbildning och en rundvisning i Svedbergs fabrikslokaler! En mycket intressant utbildning som jag förhoppningsvis har nytta av i jobbet i framtiden. Denna utbildning höll även på hela torsdagen.

Men idag är jag som sagt ledig och det ska jag njuta av för sen blir det jobb lördag,söndag,måndag och tisdag i sträck!


Ha en trevlig helg allihop! Här kommer lite bilder från senaste veckan!

     

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards