Alla inlägg den 27 januari 2012

Av jonna sandquist - 27 januari 2012 13:35

Då var jag på min första testavläsning igår på sjukhuset och än så länge kunde dom konstatera kraftig nickel allergi då jag fått en reaktion som betygsattes med 3+ av 3 möjliga! Nu trodde jag att allting skulle bli som vanligt, att jag skulle få åka hem och ta en lång dusch och komma igång med träningen igen....men så blev det inte, det här kladdet på ryggen får inte tvättas bort förens på måndag efter testavläsning 2, detta innebär ingen träning och ingen ordentlig dusch innan det! Då tänkte jag att ikväll ska det köpas godis på hemmakväll-1 KG godis! Om jag ändå inte få träna så kan jag likväl vräka i mig godis och kedjeröka-lite så känns det!

Det är väl inte hela världen det här- men det är alltid tråkigt när man kommit igång med träningen att bli avbruten pga något man inte bestämt själv, jag få stå ut i några dagar till och träna desto hårdare sen =)

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards