Alla inlägg den 12 februari 2012

Av jonna sandquist - 12 februari 2012 20:31

Det har varit kalas * 3 den här helgen och jag känner mig helt uppsväld kan jag säga! Därav började jag denna dagen med en promenad ute i det härliga vädret, vi hade noll-gradigt på morgonen vilket kändes riktigt varmt för omväxlingens skull, så morsan och jag gick en sväng!


Sen var det 1-års kalas i värnamo för lilla Edvin (systerson) med familjen, det blev bus med kusinerna, alla hjälptes åt att öppna klappar, och sen kaffe och kaka.

Sen bar det av mot kalas nr 3 som var hos svärmor med svärfamiljen, det blev god mat, kaffe och ingen kaka för min del för som sagt så känner jag mig riktigt svullen och det var rätt tätt inpå till träning så mera socker hade nog fått mig att kräkas på träningen- för vilket pass det var också...jag har fortfarande mjölksyra i armarna - Gött det!!!


Då undrar ni vart fasiken kalas nr 1 tog vägen?

Den var i lördags här hemma, jag blev firad med skumpa och massa trevliga presenter- Ett stort tack till alla för det! Det var en mycket trevlig kväll som avslutades med massa skratt!

En härlig helg var det men ser lite fram emot nästa vecka som kommer innebära nyttig mat och massa motion  


Ska avsluta med en fråga som ni kan fundera på:

Om man har stigit på någons tår, kan man då säga - Oj förlåt men du hade så stora tår!!! 


Ovido - Quiz & Flashcards