Alla inlägg den 13 februari 2012

Av jonna sandquist - 13 februari 2012 21:06



Jag hade hunnit glömma bort att det faktiskt är idag jag fyller år, då kommer min kära man hem med finaste blommorna och ett presentkort på spabehandling   Finns det något vi kvinnor uppskattar mer än behandlingar, det är på en topplacering hos mig i alla fall, härligt att bli lite ompysslad!

Så här mycket presenter har jag inte fått sen barnsben tror jag! Jag firades ju i lördags så då fick jag mycket uppskattade saker som :

Massage-presentkort, stekpanna (önskat mig länge), champagne och blommor, kunde inte varit bättre!


Lite träning hinner vi med också, är nyligen hemkommen från cirkel-träningen och måste säga att all träning börjar gå bättre och bättre, sakta men säkert börjar man komma tillbaka i någorlunda form! Saknar dock löpning enormt mycket så det blir nog en runda på fredag om vädret tillåter. Så länge så kompenserar jag med maten, nu är det slut på sötsaker och skräpmat för kroppen ska bli stark!!!

Har fått mycket inspiration på youtube idag faktiskt-sökt på diverse grymma mag-övningar bland annat, så det är bara på ett och invänta resultat   Kan varmt rekomendera er som är sugna men saknar inspiration- Där finns några vältränade kvinnor att glo på som inspiration kan jag säga!!!


Trevlig kväll! 

Av jonna sandquist - 13 februari 2012 09:48

Det är så här att när man kommit en bit in i träningssäsongen (vilket jag inte gjort än) då klagar man på att man inte får träningsverk, undrar om man varierar sin träning nog!!??

Nu när man är i början av sin säsong så undrar man när träningsverken ska börja avta???

Med det sagt så måste jag ut och dra Maya i pulkan och försöka mjuka upp min 28 år gamla stela kropp   

Ovido - Quiz & Flashcards