Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Har en halv-års plan

Av jonna sandquist - 28 februari 2012 21:13

Ja ni kanske undrar vad jag beslutade angående Fitness Fighten - Jag följer Lisa istället som ÄR med ;) Nä då, så lätt släpper jag inte det, efter lite noggrann överläggning har jag beslutat följande:

Jag gillar skarpt att springa, har kommit igång bra med träningen och har lite delmål med löpningen!

Vara med i FF för mig innebär först BULKA för att sedan under de pågående 30 dagarna DEFFA järnet, att bulka innebär ingen löpning vilket inte passar sig just nu!

VAD DÅ GÖRA???

Jag ska satsa på min löpning denna våren och uppnå de mål som jag hunnit sätta upp! Ha en skön semester i augusti som jag ska kombinera med att just bulka :) Sen köra Fitness Fighten i september - Deffa som attan och vinna skiten!

Det är planen och jag är fruktansvärd nöjd med den!!!

Hur tränings och tävlingsinriktad jag än må verka så är det minst lika viktigt för mig att det funkar i praktiken och med det riktiga livet! Jag vill absolut inte att livet ska påverkas negativt på något sätt av all träning, därför är det viktigt att ha en bra och fungerande plan!


Ha nu en trevlig kväll!

 
 
Bettan

Bettan

28 februari 2012 21:53

Låter som du gör ett klokt val. Kör på de målen som finns det är nog det bästa.

Kram

http://haradso.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

28 februari 2012 22:32

Det låter som en bra plan! :)

http://shapemybody.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sandquist - 4 mars 2013 20:34

Jag har nu startat en ny blogg som ni jätte gärna får följa och kommentera precis som denna! Den nya bloggen kommer vara lite mer anpassad för nya läsare, det vill säga mer fokus på mig och mindre på Maya. Jag kommer så klart att fortsätta uppdat...

Av jonna sandquist - 2 mars 2013 15:49

En härlig lördag har vi haft! Begav oss imorse till Jönköping för lite träning och Spa :) Det blev diverse träningsaktiviteter, lite lunch och avslutades med bastubad och jacuzi. Sämre kan man ha det! Nu väntar en lugn kväll med god mat hemma med ...

Av jonna sandquist - 1 mars 2013 08:11

Då var det äntligen fredag och Maya är äntligen pigg! Det har varit en låååång vecka, tiden går inte riktigt lika fort hemma som på jobbet! Jag har passat på att städa och pyssla lite här hemma mellan varven! Vårkänslorna börjar infinna sig då solen...

Av jonna sandquist - 27 februari 2013 15:47

Passar idag på att slå ett slag för denna suveräna Shakern som har undgått mig helt! Men nu har vi 3 st så bra är dom! Inköpta på gymgrossisten och väl pengarna värda! Hur många känner igen sig i när man hällr upp en proteindrink i den "gamla" shake...

Av jonna sandquist - 26 februari 2013 10:34

Idag har vi VAB-pysslat ihop en inspirationstavla i väntan på VÅR & SOMMAR!!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards