Alla inlägg den 10 mars 2012

Av jonna sandquist - 10 mars 2012 19:53

En avkopplande lördag har det varit, jag startade med 1 timmas bodyscrub + massage på Skin i värnamo! Detta var en födelsedagspresent som verkligen uppskattades :) Ett stort tack till min kära man för det! Som för övrigt inte är alls kry, han ligger nere med dubbelsidig öron och bihåleinflamation, 3 olika mediciner är vad som gäller för stackaren och massa sömnlösa nätter :/

Idag har det varit ganska fint väder bortsett från lite vind så då kunde jag inte låta bli att bege mig ut på en kort löprunda med mina nya skor som kom igår! 3,5 km blev det med fortsatta känningar i benhinnorna MEN skorna var nog de bästa jag någonsin haft på fötterna :) (enligt min man är det något som jag säger varje gång jag köpt nya skor) men de här är jag verkligen nöjd med!

Bytte då taktik gällande benhinnorna, sitter här och luktar skarp liniment men det ska tydligen hjälpa så vi håller tummarna!!!


På eftermiddagen var jag och Maya ute på en cykeltur, hon gillar verkligen när vi cyklar, det är tur för vagnen vill hon absolut inte sitta i längre! Det var nog allt för denna lördag! Var laddad för att titta på gladiatorerna nu men av någon anledning kommer det inte? Är det redan slut???

Det få bli en film istället!


Ha en trevlig kväll.

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards