Alla inlägg den 26 mars 2012

Av jonna sandquist - 26 mars 2012 13:34

Wow vilken sänsla ;) Det är för roligt med barn och språk, vi har skrattat åt både Maya och kusinens uttal, lite då och då blir det riktig finlandssvenska och det är lika roligt varje gång. Det senaste är kusinen som slängde ur sig frasen - Wow vilken sänsla! Jag skrattar än....


Vilket fantastiskt väder vi har haft/har. Hela helgen har vi varit utomhus med grillning och massa besök! Vi är friska allihopa äntligen så i fredags och igår blev det löpning för min del, igår cyklade Maya & Johan jämte och hejjade på! Riktigt kul när alla är med =) Maya sa hejja hejja mamma flera gånger och då kan man inte vara annat än glad hur jobbigt den än är!


Idag blir det till att tvätta bilen och slänga på sommardäck, förhoppningsvis blir det inget bakslag på vädret!


Ha en trevlig vecka!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards