Alla inlägg under mars 2012

Av jonna sandquist - 5 mars 2012 13:45

Nu blir det massa inlägg idag. Men så blir det ibland, som ni kan gissa så betyder det att Maya sover och jag slösurfar under tiden! Anledning till detta inlägg är då en tävling jag sprang på under mitt slösurfande!

Den handlar om att vinna löpar-tights (kika här), är det bara jag eller håller ni med om att man kan få ny energi till träningen av nya träningskläder!? Det finns ju så snygga träningskläder nuförtiden, och säga vad ni säga vill men det är skillnad på kläder och kläder! Craft & Röhnisch är ett favorit märke så då passade denna tävling mig utmärkt!!!


Lycka till Jonna!

Av jonna sandquist - 5 mars 2012 11:12

Hann med en kort runda löpning igår innan jobbet =) Det kändes OK i benhinnorna då men idag har man lite känningar igen =/

 

Av jonna sandquist - 5 mars 2012 11:03

Är det någon som har något bra tips på löparskor? Har någon provat att löpa i dessa? Har problem med benhinne-inflamation lite titt som tätt som jag gärna vill slippa nu, och när jag läser om dessa skor så verkar dom ju vara något för mig, men som sagt skulle gärna vilja höra ett utlåtande av någon som provat!?


För övrigt så är det härligt med en ledig dag idag efter  en jobba helg. Jag och Maya ska ge oss ut och cykla snart i det underbara vädret!


Ha en trevlig måndag!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards