Alla inlägg den 21 april 2012

Av jonna sandquist - 21 april 2012 12:52

Oj oj vilken start på dagen det har varit! Maya var hos mormor och morfar på morgonen och lekte med kusin Titti så jag och Johan passade på......att springa (så roliga är vi), det blev 1 varv på elljusspåret ihop och när Johan vände hemåt kände jag mig så pass taggad att jag sprang ett varv till + gick på min andra runda jag brukar springa och sprang den hem! Låter som om jag har sprungit 2,5 mil nu, så är det absolut inte, det blev drygt 5 km kuperat - lagom start på lördagmorgonen!

Dusch och mellanmål sen tog vi cykeln med Maya till ICA och pantade lite flaskor, sånt man aldrig gör annars men när man fått en så bra start på dagen så gick det av bara farten liksom =)

Kycklingsallad med cesar dressing till lunch - min älskade man passade på att ta ett fantastiskt fint foto på mig under lunchen som jag tänkte bju' på här =)


Ha en fortsatt trevlig helg!!!


 

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards