Alla inlägg den 4 maj 2012

Av jonna sandquist - 4 maj 2012 13:57

Dagen började med grus i ögonen, jag har sovit jättedåligt och drömt konstiga drömmar inatt! Detta tänkte jag lägga bakom mig och ta med Maya ut på en skoshoppa dag =) Sagt och gjort - det blev nya sandaler till Maya!

På vägen till skoaffären stötte vi även på några intressanta PIPPI'n....


  

 


Gissa vad jag köpte till mig själv? Johan hade varit stolt nu om han hade varit hemma, det blev nämligen inga skor till mig själv (dock fanns det flera av intresse) jag får återkomma till butiken. Det jag köpte-




Tänkte att denna rackarn ska göra så jag kan springa det där loppet på en mil imorgon, jag är nämligen fortsatt snorig och hostig, så vi får se hur det går, blir inga hastighetsrekord kan jag lova!!!

Jag var ute på en liten "lea till kroppen" runda med mammas Bungy Pumps nyss, de är effektiva de där stavarna alltså- förutsatt att man inte släpar dom bakom sig som jag tyckt mig se många göra ;) Det blev 3 km backigt spår och kroppen känns lite stel men näsan är i alla fall rensad ;)


       
 


Sist men nästan bäst så kom min far hem från Finland idag och hade med sig min favorit choklad sen barnsben och jag kände mig nästan som ett barn på nytt :) Gissa om det finns något kvar om 10 min??? SÅÅÅ GOOOODA!Nu blir det en dusch innan mitt busfrö vaknar igen sen får vi se vad vi hittar på....



 
Trevlig helg! 











Skapa flashcards