Alla inlägg den 11 maj 2012

Av jonna sandquist - 11 maj 2012 13:39

Då ska vi göra ett avslöjande - På måndag börjar jag på nytt jobb, detta innebär en del förändringar i vardagen! Jag jobbade min sista dag på badhuset igår, det var sorgligt att lämna mina kollegor men samtidigt ska det bli roligt att börja på ny kula! Den största förändringen blir att jag ska jobba heltid! Hittills har jag ju bara jobbat 50%. Men jag behöver aldrig mer jobba helg och kommer hem vid 16.00 varje dag istället för 18.30, ja, ni förstår, det blir mycket förändringar men mest till det positiva. Maya trivs så bra på sitt dagis som är helt fantastiskt, vi kunde inte vara mer nöjda, så på det sättet känns det tryggt att hon ska gå där heltid! Hon tycker ju faktiskt att det är jätte roligt att gå dit, aldrig några problem att lämna henne, hon bara vinkar glatt och försvinner till sina kompisar =)

Men det blir slut på sovmorgonen för mig & Maya som verkligen gillar att sova länge, idag vaknade vi kl 9 när Johan kom hem på frukost, haha, kanske dax för oss att komma upp i normal tid =)


Nåja, det blir i alla fall spännande på alla sätt och vis men mina arbetskamrater kommer jag sakna!!!


Trevlig helg allihop!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards