Alla inlägg den 30 maj 2012

Av jonna sandquist - 30 maj 2012 21:13

Jag trodde att jag gjorde Maya en tjänst när jag för några nätter sedan bytte ut hennes vinter-täcke till ett sommar-täcke. Antingen är det för kallt för att vara sommar i detta land eller så ville Maya bara ha sitt gamla täcke tillbaka!? Men i vilket fall resulterade detta i en sömnlös arbetsvecka. I måndags natt var jag uppe med henne till kl 01.00 innan jag väckte Johan för att "byta av", i tisdags natt var han uppe och vise versa tills Johan inatt väckte mig vid gissningsvis tre-tiden och undrade var Mayas gamla täcke var? Jag mumlade ett svar, han rotade fram det och så var problemet löst! Så fort Maya fick tillbaka sitt "vinter-täcke" som numera är ett året runt täcke så sov hon som en klubbad säl!!! Den ni! Om hon bara hade sagt det direkt så hade det varit så mycket.....piggare tillvaro.....men nu vet jag, hon får ha sitt täcke ifred och jag ska lägga ner min tanke som var att köpa en ny kudde till henne!!!!



Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards