Alla inlägg under juni 2012

Av jonna sandquist - 2 juni 2012 14:38

Det blev en jätte trevlig dag med lite shopping på karnevalen idag! Det var  nog det mest spännande Maya upplevt hittills. Hon har åkt rulltrappa (dagens höjdpunkt), ridit på en ponny (utan hjälm) och hoppat i hoppborg som vi tydligen plankade in på =) Inte lätt att hålla koll på allt, hade ingen aning om att de andra faktiskt betalat 50 kr för detta nöjet, Maya hade lika roligt fast det var gratis haha!

Det har verkligen varit en jätte rolig dag, hon kommer nog sova länge lill tösen efter allt hon upplevt, slocknade tvärt i bilen på väg hem igen =)

Jag har då passat på att shoppa en del, faktiskt bara kläder till Maya och en födelsedagspresent till Rosanna som blir 1 år nästa vecka!


Här kommer några av favorit bilderna från dagen!


                 



Av jonna sandquist - 1 juni 2012 17:33

Måste bara göra lite reklam för en jätte bra sida som heter vinguiden.com den gör mig fattig ;) Man får mail med bra vintips och vad man ska ha till det mm och jag kan säga att semesterns viner är beställda! Kika in där om ni gillar vin, öl eller whisky! Bra inspiration!


Här kommer dagens bilder.....

       

Av jonna sandquist - 1 juni 2012 17:13

Det är fredag! Jag har varit hos frisören! Har en nyhet-flaska skumpa i kylen! Vad kan gå fel?


Återkommer med bild, glömt min mobil ser jag.....

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards