Alla inlägg den 9 juli 2012

Av jonna sandquist - 9 juli 2012 19:03

Det har hänt mycket under dennna semestern hos oss men största händelsen är nog ändå att Maya har blivit blöjfri på dagarna! Hon fyllde 2 år för 2 veckor sedan och bestämde själv (som med allt annat) att hon inte ville ha blöja mer. Okej sa vi och tog oss tiden att förklara för henne vad detta innebär, med toabesök mm. Inte trodde vi att hon direkt skulle förstå detta men så fel vi hade. Det är inga problem alls för Maya, hon kan hålla sig flera timmar och säger alltid till i god tid när det är dax för toa-besök! Makalös unge!!!


Jag var ute på österskogsrundan igår igen (den på 7,3 km) Maya och Johan cyklade med och jag förbättrade min tid till 40 min (nästan 4 min snabbare än sist) det kändes kanon kan jag säga =)


Jag ska lägga upp lite semester bilder från förra veckan med en annan dag! Nu jobbar vi några veckor till innan vi tar lite semester igen! Då ser det ut att bli en Danmarksresa till ett badland i Köpenhamn, någon som har några upplysningar om stället?!

Jag har även hittat en perfekt resa till Rom för 2 i 2 nätter (något för bröllopsfirandet kanske?) Återstår att se ;)


Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards