Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av jonna sandquist - 19 augusti 2012 20:04

Denna söndag startade 07.00 vilket är väldigt ovanligt i vår familj men kanske är det så att Maya börjar vänja sig vid sina nya "vardagstider" då vi stiger upp 06.00 det skulle ju vara bra för hennes bästa fast jag kan erkänna att jag mer än gärna fortsätter sova till 9 på helgerna :)
Nåja dagen till ära sprang jag 1 mil med massa sällskap, cyklande sällskap, nämligen Johan, Maya och svärföräldrarna :) Trevligt med sällskap på längre rundor! Det var ganska varmt att springa men det gick, slutet var dock hädiskt ;)
Några ord om mina löpaskor jag köpte efter massa problem
med benhinneinflamationer titt som tätt, köpte ju som bekant Reeboks Zigano running skor och var lite skeptisk men eftersom det stod att just dessa skor var specifikt bra för benhinnorna så köpte jag dom och mycket riktigt så har jag aldrig haft bekymmer med benhinnor sen dess trots att jag numera springer på asfalt nästan jämt! Så tummen upp för dom!!!

Nu ska jag slöa i soffan efter en hel dag ute i solen!

Skapa flashcards