Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av jonna sandquist - 29 augusti 2012 19:54

Såhär är det, Maya har varit lite trött sedan jag för 3 månader sedan började jobba heltid för istället för att sova till 9 sä väcker vi henne 06.15 = -3 timmar sömn per dag vilket visar sig fram emot eftermiddagen. Diskutionerna har gått fram och tillbaka om vad som kan vara den bästa lösningen för Maya? Ska jag gå ner i tid? Vi provar till en början med att farfar hämtar henne en dag i veckan efter lunch och lägger henne hemma så hon får sova så länge hon behöver!
Detta började vi med idag vilket resulterade i att Maya fick sova ut och mamma gjorde bort sig Big Time!!! För vad gjorde jag efter jobbet tror ni? Jo jag åkte till dagis och skulle hämta min dotter som ju låg hemma och sov :/ Tro ni att fröknarna fick sig ett gott skratt när den förvirrade mamman skulle hämta sin dotter som inte var där!!! Ohhh.... Jag ursäktade mig och skyllde på att jag bara ville se deras nyplanterade växter utanför, hehe så fint det blev :)
Hjälp mig någon, vart ska det här sluta????

Ovido - Quiz & Flashcards