Alla inlägg under augusti 2012

Av jonna sandquist - 10 augusti 2012 21:57

Stackars Maya har fått sitt första myggbett på ögonlocket :(

Av jonna sandquist - 10 augusti 2012 09:59

Maya är inne i en Pippi-period, hon vill titta på filmen varje dag och tycker herr Nilsson apan som hon kallar honom är den bästa. Härom kvällen när vi lagt henne vaknade hon efter 2 timmar och sjöng - Här kommer Pippi Långstrump, här kommer faktiskt JAG! Ja-a den versen sjöng hon ca 5 ggr i rad för att sedan somna om!

Igårkväll vaknade hon efter en stund och ropade på mamma, när jag kom upp så upprepade hon meningen - Alla har en bajskorv! ca 10 ggr innan hon kunde lägga sig till ro....var får dom allt ifrån undrar jag? Knasiga roliga unge!



Av jonna sandquist - 9 augusti 2012 20:44

Några bilder från årets firande, det är nu 4 år sedan jag blev fru Sandqvist och jag kan lätt säga att livet leker :) Min egna familj är det bästa som finns!

Av jonna sandquist - 7 augusti 2012 15:30

Here we come!

Av jonna sandquist - 6 augusti 2012 16:06

Idag umgås vi hela familjen hela dagen, det är nämligen så att imorgon bär det av mot min och Johans årliga bröllopsresa! Det blir 2 nätters kryssning till Tallin den här gången, det ska bli riktigt trevligt!
I förmiddags hann vi med en tur till Apladalen innan regnet kom, där var även Mayas dagiskompis Thure så de kramades länge nu när de inte sets under semestern, så söta!
Sen blev det lunch buffe på lilla krogen och Maya åt så klart minivårrullar ;) Det e vår favorit!
Nu myser vi i regnet med OS och bokläsning!

Ovido - Quiz & Flashcards