Alla inlägg den 14 september 2012

VAB

Av jonna sandquist - 14 september 2012 10:39

Idag vabbar jag för första gången med Maya - Det har varit en riktigt mysig morgon som började 06.00 så ingen sovmorgon här inte (hon sover dock nu). Igår när jag hämtade henne på dagis hade hon fått märkliga utslag på kroppen som bestod av röda cirklar lika stora som tennisbollar, det blev ett läkarbesök på kvällen med pappa. Där fick hon allergimedicin efter undersökning som inte gjorde någon klokare, men denna medicin verkar ha haft effekt så det är nog inget att oroa sig för men för säkerhets skull stannade vi hemma idag från dagis!

Usch - jag som pratade med en kollega igår om att jag aldrig behövt vabba och som tur har Maya aldrig varit sjuk direkt, inte mer en vanliga förkylningar - Tji fick jag för det =)

Nåja, måste erkänna att vi haft det väldigt mysigt här hemma trots regn och rusk!

Det blev en längre helg än vanligt!!!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards