Alla inlägg den 19 december 2012

Av jonna sandquist - 19 december 2012 20:16

Ikväll har jag varit på brandstationen i Hillerstorp och fått mig en rundtur på min blivande arbetsplats!

Jaaa, ni läste rätt! Det är klart att efter nyår kör vi, jag ska utbilda mig till deltidsbrandman och det ska bli skit kul!

En detalj bara som jag inte ser fram emot är att jag måste göra ett dykprov med docka, jag hatar att dyka, så det är vad jag ska göra under mina 2 veckor jag är ledig - träna på att dyka!

Och brandstationen ska fixa dusch och omklädningsrum till mig under de här två veckorna! 

Så det blir lite förändringar för både mig och dem =)

Sa jag att det ska bli sjukt KUL!!!

Annars, sovrummet uppe är i bruk och jag måste erkänna att jag sover som en klubbad där, och kommer sova ännu bättre på fredag om mina planer går i lås. Jag har tänkt mig att Johan ska sluta jobbet vid 12.00 som jag så att vi kan åka till Jönköping och köpa en ny säng! Det låter som en jätte bra fredagsplan tycker jag =)

Därefter tänkte jag lägga upp lite bättre bilder på det nya rummet!

Nu blir det planera julmenyn, för jul ska firas hemma hos oss i år!

Trevlig kväll på er!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards