Alla inlägg den 3 februari 2013

Av jonna sandquist - 3 februari 2013 16:24

Haft en jätte trevlig söndag med min älskade familj!
Vaknade imorse med känslan av att förkylningen äntligen går åt rätt håll, hade ingen kaktus i halsen och det tog mindre än 2 timmar att snyta ur sig all skit :)
Detta firades med 7 km rask promenad i de soliga vädret, och i eftermiddag åkte hela familjen till simhallen :)
Jag köpte mig ett par simglasögon och en näsklämma inför veckans kommande dyk och crawl övningar - detta är något jag måste lära mig pga min nyanställning på räddningstjänsten och jag har bestämt mig för att göra det nästa vecka sååå många dagar som det tar får det ta men nu är det dax att ta tag i det!!!
Då glömde jag så klart dessa prylar i simhallen... Gången innan glömde jag Mayas badrock.... Förra helgen glömde jag mobil laddaren i Stockholm.... Listan kan göras lång, ni som följt mig länge kommer säkert ihåg insidenten med pappas hund jag glömde utanför ICA....
Hur går man till väga för att komma ihåg saker???
Förr var jag den mest struktuerade människa som gått i ett par tåstrumpor, jag hade koll på allt, behövde aldrig skriva upp saker, skulle aldrig glömma någonting någonstans!!! Vad hände sen?? Hur återgår jag till den gamla jag???

Ovido - Quiz & Flashcards