Alla inlägg den 21 februari 2013

Av jonna sandquist - 21 februari 2013 21:43

Jag tog mig lite halvspontant till simhallen efter jag lagt Maya ikväll!
Jag har ju bestämt mig för att simma en dag i veckan och det är ju bra i sig för jag behlver bli bättre på att simma och över huvudtaget trivas i vatten!
MEN jag är inte riktigt vän med simhallen av flera olika anledningar tex fryser jag lätt, ogillar att vara naken bland främmande människor, och det mest obehagliga är allt hår och sockludd som täcker golven i både omklädningsrum och dusch....och folk som gnor av sig hud i bastun som annars skulle vara ett skönt avslut på en kämpig simtur :/
Är jag känslig eller försöker jag komma på ursäkter för att slippa veckans värsta träningspass!?
Vad tycker ni vanliga människor som ofta besökt badhus i era liv ( det har inte jag som ni säkert förstått ) ????

Av jonna sandquist - 21 februari 2013 08:35

En nerbäddad Maya inväntar pappa så mamma kan åka och jobba!
VAB

Ovido - Quiz & Flashcards