Alla inlägg den 21 juni 2011

Av jonna sandquist - 21 juni 2011 20:19

Dagen började sådär-Kl 10.00 vaknade jag och Maya, tid på BVC i Gnosjö vid 10.45

Vi fick lite bråttom men lyckades komma dit i tid! Hela 9,5 kg väger vår 1-åring och mäter 76,5 cm - Följer sin kurva bra! Hon fick även 2 sprutor och då vart hon ledsen, krokodiltårarna rann och usch vad jag tyckte synd om henne, tur att det var glömt 30 sekunder senare!

Idag har hon även fått tand nr 6 och 3 till som är på gång. Jag har fått känna på hennes tänder på lite olika sätt i veckan, hon har börjat bitas! Jag fick några hugg på låret för någon dag sedan men det verkade bara vara bus, hon förstod inte riktigt vad det var hon gjorde och skrattade bara. Men idag var det andra bullar, då blev hon arg på mig, tog tag i mitt finger och bet.....släppte inte....det gjorde riktigt ont och jag fick faktiskt stoppa in min andra hand i hennes mun för att rädda mitt pekfinger som hade djupa jack!!! Till råga på allt vart hon ännu argare för att jag fick ut mitt finger ur hennes mun, nu kan jag skratta åt det men i stundens hetta var det inte så kul! Nu ska Maya lära sig att man inte bits! Några bra tips på det?


Karln är på Speedway och jag väntar på att So You think you can dance ska börja!

Ska nog försöka komma isäng tidigt så jag inte sover lika länge imorgon  

Det anses kanske som en form av lyx att kunna göra det som småbarnsförälder, men jag ska ställa klockan tills imorgon på 08.00 det är lagom att gå upp då tycker jag!


Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards