Alla inlägg den 11 april 2012

Av jonna sandquist - 11 april 2012 15:48

Inspirationsbrist är vad jag lider av för tillfället =/

Någon som inte gör det är vår dotter som hittar på allt och lite till....idag provade hon hur hallen skulle se ut med en tapetremsa mindre - Det var inte så snyggt tyckte jag som försökte reparera skadan med lite limm tillfälligt så hon inte skulle få tag i tapeten igen =/ 

Vi har även fått ny design på den förut helt vita hallväggen uppe - Japp, med lite lila krita livades den väggen upp!!!

jaja, inget som lite ny tapet och färg inte kan lösa - Det är väl bara att vänja sig vid tanken - Det kommer hända igen!!!


Jag har inte tränat på evigheter känns det som, det regnar, är kallt och grått ute! Det har inte hindrat mig förr men NU gör det det, jag väntar på sol och äter kanelbullar istället ;)


Mina nya skor som jag köpte till löpning btw är inte så jätte utslitna!


Vi hörs ;)

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards