Alla inlägg den 6 juli 2011

Av jonna sandquist - 6 juli 2011 08:32

Så fel det kan bli ibland-ofta när jag pratar tycker jag, men jag bjuder på det! Ska även bjuda er nu på gårdagens felsägning!

Jag tycker att de här cyklisterna som är ute på vägarna igrupp med full utrustning är livsfarliga! För det första för att de just cyklar i stora grupper brett över vägen-INTE i led! Dom är ju för f*n överallt och visar ingen hänsyn till oss som kör bil eller någon självbevarelsedrift!

Detta var alltså gårdagens diskusion i soffan hos oss och jag skulle skicka in en DAGENS BANAN till tidningen!

Då bröt Johan ihop och undrade om jag verkligen var seriös? -Självklart!!!!

Inte DAGENS RIS då undrade han?

Hahaha Så fel det kan bli säger jag!!!!


För övrigt så har jag börjat jobba heltid nästan nu i 4 veckor fram över så mina kollegor får lite semester! Det funkar bra men jag tycker det e lite jobbigt att träffa Maya så lite! Vi har kvalitetstid på morgonen numera eftersom jag inte börjar förens 10!

Sköt om er!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards