Alla inlägg den 6 februari 2012

Av jonna sandquist - 6 februari 2012 10:51

Igår var det efterlängtad kick'n box träning - det gick bra men jag måste säga att det ska bli riktigt roligt att träna med Emma ikväll som har varit sjuk i några veckor!

Vi är ett bra träningspar helt enklet, hon får mig att ta ut det där lilla extra på varje pass! Sen vet jag inte om det beror på att vi tränat och funkat ihop så länge eller om det är min tävlinginstinkt som kommer in lite men i vilket fall ska det bli så skönt att ha henne med igen!!!

Sammanfattningsvis så kan vi säga att jag kommer ha träningsverk * 10 imorgon  


Sen så tycker jag att vi har det för kallt för tillfället också, jag vill så gärna ut och springa men känns som att välkomna lugninflamation om man ger sig ut i -20° så det får helt enkelt vänta ett tag till....


-Mamma rita på papper, står min dotter här jämte och upprepar så det får bli en ritstund nu!


Ovido - Quiz & Flashcards