Alla inlägg den 19 mars 2012

Av jonna sandquist - 19 mars 2012 21:30

Inspirationsbrist....därav inga uppdateringar! Är icke i skick för att kunna träna vilket är väldigt frustrerande för det innebär även att jag missar mitt första delmål som ju var att springa vårruset på 20 min =/ Har varit jätte förkyld och har för tillfället någon sorts inflammation i nacken som sakta knäcker mig.... Ingen träning på 8 dagar nu - suger!


Men för att skriva om något positivare så byter vi ämne till Maya. Hon är helt fantastisk, hon är så rolig att vara med, hon pratar fortfarande hela tiden och säger väldigt roliga saker, hon tycker om att skojja och busa till det!

Idag blev jag skrämd i vanlig ordning när jag kom hem från affären, då satt dom gömda på trappan Johan och Maya för att skrämma stackars mig som ovetandes kliver in och blir jätte rädd så klart!!! Då skrattade de här två busarna gott!


Maya hade några nätter i veckan då hon tyckte att hon skulle sova utan blöja (hon tog av sig den) vilket resulterade i en massa tvättande av sängkläder. Det är väldigt skönt att hon slutat med det nu!

Vi provade med massa olika metoder bland annat fick farmor sy extra knappar på pyjamasen, hon fick ha den bak och fram, olika sorts nattkläder testades men ingenting hjälpte, hon lyckades klä av sig och få av sig blöjan. Så det tog helt enkelt slut när Maya ville det och ingenting annat! Viljestark den här 20 månaders tösen!!!


Vi har haft några soliga dagar och spenderat en del tid utomhus, bland annat vid lekparken, och numera så klätrar Maya upp på rutshkanan själv och åker ner själv - makalöst! Jag säger det igen, hon är viljestark  


Nu håller vi tummarna för att jag ska bli frisk snabbt innan jag kryper ur skinnet här..... 

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards